Dlaczego TOFIS?
Poznaj cechy naszego systemu
SPRZEDAŻ
Obsługa w jednym miejscu wielu kanałów sprzedaży
System TOFIS pozwala na automatyczny import zamówień z Allegro i sklepów internetowych (Allegro, Ebay, Amazon, IAI-Shop, Presta, Shoper, Sote, Ceneo, Baselinker).
Nasz system zapewnia aktualizację stanów magazynowych w
kanałach sprzedaży oraz pozwala na drukowanie etykiet Poczty Polskiej, firm kurierskich lub InPost.
WIADOMOŚCI
Obsługa zamówień i emaili w jednym miejscu
System TOFIS na bieżąco importuje zamówienia z wszystkich kanałów online i przechowuje je w lokalnej bazie danych. Obsługa klienta ma dostęp do wszystkich zamówień (zarówno ze sklepów internetowych jak i aukcji allegro, amazon, ebay) z jednego miejsca.
System TOFIS przegląda również pocztę elektroniczne – ewentualne nieprzeczytane wiadomości od klienta są automatycznie wyświetlane. Całość prowadzonej korespondencji z klientem przechowywana jest w systemie umożliwiając prowadzenie korespondencji z klientem przez wielu pracowników bez utraty kontekstu.
PŁATNOŚCI
Szybkie przypisywanie płatności do zamówień internetowych
Moduł przetwarzania płatności umożliwia szybkie połączenie przelewów bankowych z zamówieniami. Po zapisaniu pliku z transakcjami bankowymi moduł importu wyświetla wszystkie znalezione przelewy jako ‘do przetworzenia’. Ogólną zasadą jest dopasowanie przelewu do zamówienia w TOFIS. Każdy przelew musi zostać dopasowany dzięki czemu użytkownik ma pewność, że nie ‘zagubił się’ żaden przelew. Po dopasowaniu przelewu system TOFIS może przenieść informację o przelewie do Subiekt/Rewizor.
Wdrożenie
Oferujemy usługę wdrożenia systemu w modelu abonamentowym uzależnionym od zakresu funkcjonalności i stopnia integracji systemu z systemami wewnętrznymi klienta oraz usługami zewnętrznymi. Proces wdrożenia może zostać poprzedzony audytem i usługami doradztwa przy optymalizacji procesów biznesowych związanych z prowadzoną działalnością e-commerce w celu ich lepszej korelacji z oprogramowaniem TOFIS.